o le a le tele o lou iloa e uiga i le poto masani o le malosi?

O aso uma matou te fai atu matou te fia galulue, ae o le a le tele o lou iloa e uiga i le poto masani o le malosi?

1. Le mataupu faavae o le tuputupu aʻe maso:

O le mea moni, e le tupu mai maso i le faagasologa o le faamalositino, ae ona o le malosi o le faamalositino, e masae ai alava maso.I le taimi nei, e tatau ona e faʻaopopoina le porotini a le tino i meaʻai, o lea pe a e moe i le po, o le a tupu maso i le faagasologa o le toe faaleleia.O le mataupu faavae lea o le tuputupu aʻe maso.Ae peitai, afai e maualuga tele le malosi o le faamalositino ma e te le gauai atu i le malologa, o le a faagesegese ai le malosi o lou maso ma e ono afaina ai.

 

O lea la, o le faamalositino lelei + lelei le polotini + ia lava le malologa e mafai ona tupu vave ai maso.Afai e te faanatinati, e le mafai ona e 'ai i le tofu vevela.O le tele o tagata e le lava le taimi malolo mo maso, o lea e masani ai ona faʻagesegese le tuputupu aʻe o maso.

2. Vaega Aerobics: o le tele o tagata ma tagata taaalo i le lalolagi e faia i vaega.I le tulaga masani, e 4 vaega mo gaioiga taʻitasi, e taʻua o le 8-12.

E tusa ai ma le malosi o toleniga ma le aafiaga o le fuafuaga, o le taimi malolo e ese mai le 30 sekone i le 3 minute.

 

Aisea e toatele ai tagata e faamalositino i vaega?

O le mea moni, e tele suʻesuʻega faʻasaienisi ma faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻaalia ai e ala i faʻamalositino vaega, e mafai e maso ona maua atili faʻamalosi e faʻavavevave ai le tuputupu aʻe o maso ma sili atu ona lelei, ma pe a oʻo i le numera o taimi e 4 vaega, o le musika e oʻo atu i le tumutumu ma tupu lelei. .

 

Ae e manaʻomia foʻi e faʻamalositino vaega le gauai atu i se faʻafitauli, o lona uiga, e fuafua lau lava toleniga, e sili ona lelei le oʻo atu i le tulaga vaivai pe a maeʻa vaega taʻitasi o gaioiga, ina ia mafai ai ona faʻaosofia atili maso.

Atonu o nisi tagata e le o manino lelei e uiga i le vaivai, ae o le mea moni, e matua faigofie lava.E te fuafua e fai le 11 o nei gaioiga, ae e te iloa e le mafai ona maeʻa le 11.Ona e i ai lea i le tulaga o le vaivai, ae e tatau ona e tuu ese mea taua o le mafaufau.A uma mea uma, o nisi tagata e masani ona fautua mai ia i latou lava e le mafai ona ou faʻamaeʻaina ~ E le mafai ona ou faʻauma!

 

Ou te mafaufau pe o le a le tele o lou iloa e uiga i nei manatu faavae e lua o le malosi?O le malosi ole ta'aloga fa'asaienisi.Afai e te toleni malosi, e ono tutupu ni mea e leʻi mafaufauina.O lea e tatau ona e iloa atili e uiga i nei malamalama faavae.


Taimi meli: Me-09-2020