Chì duvemu purtà à u studio di palestra

2019 hè ghjuntu à a fine.Avete ottinutu u vostru scopu di "perde dieci chilò" questu annu?À a fine di l'annu, affrettate per sguassate e cendri nantu à a carta di fitness è andate uni pochi volte più.Quandu parechje persone andavanu prima in palestra, ùn sapia micca ciò chì porta.Era sempre sudatu, ma ùn portava micca un cambiamentu di robba, chì era assai imbarazzante.Allora oghje vi diceremu ciò chì porta à a palestra!

 

Chì ci vole à purtà à a palestra?

 

1, scarpi

 

Quandu andate à a palestra, hè megliu di sceglie i scarpi sportivi cù una bona resistenza à u skid per impediscenu chì u sudore chì sguassate nantu à a terra slipping.In seguitu, duvete mette i vostri pedi è si senti còmode.

 

2, pantaloni

 

Hè megliu purtassi shorts o pantaloni sportivi loose è traspiranti quandu si esercitanu.Avete da attentu à u fattu chì deve avè una bona permeabilità di l'aria o sceglite i pantaloni di secca rapida, o pudete portà pantaloni stretti secondu u prughjettu chì vulete furmà.Quandu portate pantaloni stretti, duvete portà shorts fora.Altrimenti, serà assai embarrassing.

 

3, vestiti

 

A selezzione di vestiti finu à chì a permeabilità di l'aria hè bona, micca troppu solta, micca troppu stretta, cunfortu hè u più impurtante.Per e zitelle, hè megliu portà a ropa intima di sport

banner 1
4, bollitore

 

Per u sport, l'acqua di rinfurzà hè assai impurtante, perchè assai energia fisica è l'acqua seranu cunsumati in u prucessu di sportu, cusì ci vole à rinfurzà l'acqua in u tempu, secondu a nostra propria situazione, s'ellu ci vole à aumentà u musculu è rinfurzà u musculu di musculu. , pudete portà una tazza d'acqua speciale per u fitness, cù una piccula scatula per u tonicu sportiu, chì hè cunvenutu per portà.
5. Asciugamani

 

Se ùn site micca un fotògrafu di palestra, ma travagliate duramente, sarete sudatu.À questu tempu, avete bisognu di portà una spugna per sguassate u sudore in u tempu, è pudete ancu evitari troppu sudore chì scorri in i vostri ochji o bluccà a vostra visione.In ogni casu, hè una abitudine assai bona.

 

6. Toiletries è cambiante di robba

 

In generale, a palestra hà una doccia.Pudete purtà i vostri prudutti di toilette, piglià un bagnu dopu l'eserciziu, è cambià in vestiti puliti.Altrimenti, si esce da a palestra, averete un odore di sudore, chì darà una mala impressione.

 

7. Altri accessori

 

Questu si riferisce principarmenti à i dispositi protettivi protettivi cum'è i guardii di i polsi, i guardii di i ghjinochje, i guardii di cintura, etc. per evità ferite.Di sicuru, sti cosi sò purtati sicondu i vostri bisogni di furmazione, è ùn avete micca bisognu di portà.
U sopra hè ciò chì avemu bisognu di purtà à a palestra.Fighjate à i preparazione per u fitness.Si prontu?


Tempu di Postu: Dec-02-2019