Errori da evitari sè vo site novu in fitness

Un sbagliu: senza dolore, senza guadagnu

Parechje persone sò disposti à pagà ogni prezzu quandu si tratta di sceglie un novu pianu di fitness.Li piace à sceglie un pianu chì hè fora di a so portata.In ogni casu, dopu à un periodu di furmazione dolorosa, infine rinunziò perchè sò stati fisicamenti è mentalmente danni.

In vista di questu, hè cunsigliatu chì tutti duvete passu à passu, lasciate chì u vostru corpu si adatta lentamente à u novu ambiente di eserciziu, in modu chì pudete ottene.fitnessscopi rapidamente è bè.Aumente a difficultà cum'è u vostru corpu si adatta.Tutti avete da sapè chì l'eserciziu graduale vi aiuterà à stà in forma per u longu tempu.

6

Sbagliudue: Aghju bisognu di ottene risultati rapidi

Parechje persone rinunzià perchè perde a pacienza è a fiducia perchè ùn ponu micca vede risultati in u cortu termini.

Ricurdativi chì un pianu di fitness propiu vi aiuterà solu per perdiri 2 liri à settimana in media.Ci vole almenu 6 settimane di eserciziu cuntinuu per vede un cambiamentu notevuli in a forma di u musculu è di u corpu.

Allora per piacè sia ottimistu, sia paziente è cuntinueghja à fà, allora l'effettu si vede gradualmente.Per esempiu, u vostruvestiti di yogasarà sempre più sciolto!

5

Sbagliutre:Ùn preoccupate micca troppu per a dieta.Aghju un pianu di eserciziu in ogni modu

Una quantità di studii anu dimustratu chì l'eserciziu hè assai più efficace chì a dieta per mette in forma.In u risultatu, a ghjente tendenu à trascuratà a so dieta in a crede chì anu un prugramma di eserciziu di ogni ghjornu.Questu hè un sbagliu cumuni chì tutti facemu.

Ci hè chì senza una dieta sana è equilibrata, ogni prugramma di fitness hè improbabile di aiutà à ottene u scopu chì vulete.Parechje persone utilizanu "un pianu di eserciziu hè statu fattu" cum'è una scusa per indulge in ciò chì volenu, solu per rinunzià perchè ùn ponu micca vede l'effettu desideratu.In una parolla, solu una dieta raghjone è un esercitu moderatu hè u megliu modu.Sè pussibule, pudete sceglie una bellavestitu di yogacusì chì l'umore serà megliu, è l'effettu serà ancu megliu!

a437b48790e94af79200d95726797f72

 


Tempu di post: 11-aug-2020