Chì duverebbe portà per correre in l'invernu

Cuminciamu cù e cime.Penetrazione classica di trè strati: strata à secca rapida, strata termica è strata isolante.

A prima capa, a capa di secca rapida, sò generalmentecamicie à maniche longaè vede cusì:

vestitura interna

A caratteristica hè fina, secca rapida (tessutu di fibra chimica). Comparatu à u cuttuni puri, i tessuti sintetici eliminanu rapidamente l'umidità, permettenu l'evaporazione di l'umidità, riducendu l'incomodità durante l'esercitu è ​​​​u risicu di perde u calore durante l'esercitu.In generale, più di 10 gradi di senza ventu, manica corta o longa vitezza vitezza asciutta corsa pò esse cumplettamente cumpetente, ùn ci vole à cunsiderà a corsa sarà friddu.

A seconda capa, a strata termale, intruducemu brevemente u cuncettu di una hoodie.In generale, una hoodie casuale hè cusì:

hoodie

I hoodies casuali tradiziunali sò soprattuttu di cuttuni, perchè s'ellu ùn corre micca troppu o sudatu troppu, pudete fà fà cun ellu.In tutti i marchi sportivi, ci hè una categuria chjamata "Sports life".Significa chì s'assumiglia à un tracksuit, è hè bellu è casuale, ma pò ancu esse sportivu una volta di tantu in tantu.Ma à un livellu più altu di furmazione atletica, a mancanza di funziunalità ùn hè micca u minimu pocu.

Un veruhoodie di sportpare cusì:

vera usura interna

A maiò parte di i tessuti sò fatti di materiali chì si secca rapidamente.In generale, ùn ci hè micca un caprettu, è un pirtusu hè lasciatu nantu à a manica per u pollice per mantene e mani calde.A più grande diffarenza trà i hoodies sportivi è i hoodies ordinali si trova in u materiale.U tissu compositu à secca rapida hè più convenientu per l'evaporazione di u sudore.Esse umitu durante l'eserciziu hè solu incòmode, ma esse bagnatu dopu l'esercitu hè faciule per perdiri a temperatura.

A terza capa, a capa di isolamentu.

giacca

Principalmente per mantene fora u ventu, a pioggia.Cum'è tutti sapemu, i hoodies di maglia anu assai spaziu fluffy, chì aiuta à furmà una capa d'aria per mantene u calore.Ma u ventu sopra, a temperatura di u corpu hè assai fretu.U scopu principale di ugiacca da corsahè di impedisce u ventu, è a giacca attuale hè generalmente funzione anti-splash basatu nantu à l'aria.

Parlemu di a parti inferjuri di l'eserciziu: perchè e gammi sò musculi, à u cuntrariu di u corpu superiore hà tanti organi internu, a capacità di resistà u friddu hè assai più forte, un pocu più grossu tissutu, i pantaloni di maglia pò risponde à i bisogni.

pantaloni

Infine, l'accessori più impurtanti:

Una altra regula impurtante di a corsa invernale hè di minimizzà a quantità di l'esposizione di a pelle fridda, soprattuttu in u clima ventu.

Diversi artefatti sò essenziali.Quandu combina un caprettu, guanti è una sciarpa di u collu, pudete duppià a vostra felicità durante una corsa invernale.Se a vostra respirazione hè dolorosa mentre corre in l'invernu, portate un foulard multifunzione per copre u nasu è a bocca.


Tempu di pubblicazione: 04-09-2020