Cumu esercitassi per i principianti

Parechji amichi ùn sanu micca cumu principià a fitness o l'eserciziu, o sò pieni d'entusiasmu à l'iniziu di fitness, ma si rinunzianu gradualmente quandu ùn anu micca ottene l'effettu desideratu dopu avè un pocu tempu, cusì sò andemu à parlà di cumu principià per e persone chì anu ghjustu cuntattatu fitness.(Nota: Ancu Vance hè stata implicata in furmazione di putenza splusiva è furmazione di forza, hà principarmenti una cunniscenza più profonda di a furmazione, cusì u cuntenutu aghjurnatu di sta questione hè principarmenti in forma.).

 

On The Fly

Prima di tuttu, cunzidira i seguenti prima di principià l'eserciziu:

 

1. Evaluate a vostra cundizione fisica attuale

 

Chì ghjè a vostra taglia attuale?Avete mai avutu l'abitudine di u sport ?Sia u corpu hà altre malatie o ferite chì affettanu u sport.

 

2. Ciò chì vulete ghjunghje

 

Per esempiu, vogliu a forma, eseguisce megliu in u sport, è cresce a forza massima.

 

3. Fattori cumpresi

 

Quantu tempu à settimana pudete risparmià per l'eserciziu, s'ellu si esercita in a palestra o in casa, s'ellu pudete cuntrollà a vostra dieta, etc.

 

 

Sicondu a situazione dopu l'analisi, fate un pianu raghjone.Un bonu pianu pò certamenti fà ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.Avà parlemu in dettagliu: cumu principià u sportu per e persone debbuli, nurmale è sovrappeso, ma ùn importa micca di quale appartenenu, ponu seguità i seguenti principii:

 

 

principiu:

 

1. Se ùn ci hè micca eserciziu di eserciziu o pocu eserciziu prima di principià l'eserciziu, hè suggeritu di principià da a forma fisica, per esempiu, partendu da a furmazione aerobica più simplice per migliurà a so funzione cardiopulmonary.Dopu tuttu, a furmazione di forza hà ancu bisognu di qualchì supportu di resistenza per compie.Pudete sceglie qualchì sportu chì vi interessa (giocà à ballò, natari, etc.) per sviluppà boni abitudini di eserciziu;

 

2. À u principiu di a furmazione di forza, prima amparate u modu di muvimentu cù mani nude o pesu ligeru, è poi cumincianu à aghjunghje pianu pianu pianu, è quandu u principiante principia à eserciziu, usanu principalmente movimenti cumposti (muvimenti multigiunti);

 

3. Fate un bonu pianu di dieta, almenu trè pranzi deve esse cronometrati, è à u stessu tempu, assicuratevi una bona ingesta di prutezione:

 

Nisun ghjornu di eserciziu: 1,2 g / kg di pesu corpu

 

Ghjornu di furmazione di resistenza: 1,5 g / kg di pesu corpu

 

Ghjornu di furmazione di forza: 1,8 g/kg

 

4. Sì avete una malatia o alcune parti di u vostru corpu sò ferite, seguite i cunsiglii di u duttore è ùn pruvate micca di esse valente.

 

 

Genti emaciati

 

I bisogni generali di e persone magre è debbuli sò per esse più forte è più sanu, ma perchè u metabolismu di basa di stu tipu di persone hè più altu ch'è quellu di e persone nurmale, è a maiò parte di u tempu ùn manghjanu micca abbastanza calori, cusì questu. tipu di pirsuni ci vole à fucalizza nantu à a furmazione di forza è u tempu di furmazione ùn deve esse troppu longu, chì deve esse cuntrullati à 45-60 minuti, è fà menu esercitu aerobicu quantu pussibule;in quantu à a dieta, hè cunsigliatu di fucalizza nantu à una dieta sana, Ùn manghja micca patatine fritte, pollo frittu è altri alimenti per guadagnà pesu.Aumente lentamente a vostra propria ingesta di nutizie.Cum'è u benessiri di e persone magre è debbuli, in più di a dieta normale, per risponde à i bisogni di calori, e bevande pò esse beie à vuluntà.

 

 

Populazione nurmale

 

Si riferisce à e persone chì ùn sò micca grassu o magre, è quelli chì pareanu magre, ma anu un cercolu di grassu intornu à u so abdomen.Stu tipu di persone hè simile à i suggerimenti sportivi di e persone magre è debbuli, principarmenti fucalizza nantu à a furmazione di forza, u tempu di eserciziu hè cuntrullatu à circa 60 minuti, l'aerobic pò esse fattu bè;in quantu à a dieta, hè ancu basatu annantu à una dieta sana è regulare, ma hà bisognu di manghjà in cunscienza menu o micca snacks è bevande.

 

 

E persone in sovrappeso

 

Essendu chjamatu grassu da e persone intornu à voi pò esse classificatu in questa categuria.In più di a furmazione di forza, tali persone anu ancu bisognu di unisce à a furmazione aerobica, ma anu bisognu di evità l'eserciziu aerobicu cum'è a corsa è u saltu.Perchè a prissioni cumuna di e persone in sovrappeso hè assai più grande di quella di e persone nurmali, anu bisognu di riduce u so pesu senza dannu u so corpu.In quantu à a dieta, ùn hè micca una dieta di masticazione di cera senza oliu è sali, ma una dieta propria d'oliu è di salinu.Quandu si manghja l'alimentu fora, duvete evità l'alimenti fritti è fritti, è i snacks è e bevande deve esse firmatu.

Redefine Tight

 

À u listessu tempu, e persone chì cumincianu à fà eserciziu anu bisognu di attentu à:

1. Ùn sempre circà di scurciatoia è u megliu modu

 

Parechji amichi volenu sempre truvà una scorciata per truvà u megliu modu per ottene u scopu ideale una volta per tutte.Ma ancu in a nostra vita, quantu cose pudemu ottene una volta per tutte?U vostru corpu hè u specchiu chì pò riflette megliu u statu di a vostra vita recente.Se manghjate un alimentu grassu, serà grassu.Sì avete menu riposu, a funzione di u vostru corpu diminuirà.In fatti, u megliu modu hè di attaccà à questu ghjornu per ghjornu.Tutte e persone chì sò in bona salute o in bona forma ùn significanu micca chì anu fattu u sportu più recente, ma ciò chì anu fattu.

 

2. Pesci in trè ghjorni è net in dui ghjorni

 

Stu tipu di pirsuni principarmenti cunziddiratu fitness cum'è un compitu à compie, o ùn ci hè micca scopu, ùn vuluntà di cambià u statu quo.In fatti, à u principiu, pudete principià à eserciziu in a forma chì ti piace è hè faciule d'aderisce (cum'è ciclismu, ballu, natation, etc.), è compie circa 40 minuti di eserciziu trè à quattru volte à settimana. ;tandu pudete aghjunghje a furmazione di forza in modu adattatu dopu un periudu di tempu.In più, hè megliu à truvà un scopu per attaccà à: per esempiu, vogliu custruì un bonu corpu per portà a robba, vogliu avè un corpu più sanu per trattà cù e cose in a vita, etc. ùn importa ciò chì facciu, solu solu. turnendu in u vostru interessu o parte di a vita possu avè un impegnu à longu andà.Tutti sapete a verità, ma ùn pudete micca fà.A cunnoscu

 

3. Overpower

 

Pienu di motivazione è entusiasmu, in forte cuntrastu cù u fronte.Hè bonu per avè motivazione, ma troppu motivazione ùn hè micca abbastanza.Dopu tuttu, l'esercitu hè un prucessu passu à passu.Ùn hè micca chì u più longu chì entre in un tempu, u megliu serà l'effettu.A forma di u corpu hè u risultatu di a vostra persistenza à longu andà, micca u risultatu di un unicu esercitu.

4. Troppu scopi incerti

 

Vulete perdiri grassu è crescenu i musculi.Se stabilisce dui scopi cunflitti, ùn fate micca bè à a fine.Ancu s'è l'ugettivi ùn sò micca in cunflittu, hè difficiule per voi di piglià in contu duie o più cose à u stessu tempu, per quessa, hè megliu stabilisce un scopu à cortu termine per sè stessu prima, è poi fate u prossimu dopu avè fattu. compie lu.
Infine, sì o micca interessatu in a furmazione di fitness, sempre chì pudete principià l'eserciziu, ancu in bicicletta è ballu quadratu, avarà un effettu pusitivu in u vostru corpu.A Cummissione Sportiva Americana (ACE) hè ghjunta à a cunclusione chì, finu à chì pudete aderisce à questu per sei mesi, u sportu pò diventà u vostru abitudine, è ùn avete micca bisognu di più.Allora puderia ancu dà una chance di cambià.Prima, divideraghju sei mesi in parechji picculi scopi: per esempiu, aghju da mantene à i mo sporti preferiti trè volte à settimana, è dopu aghju stabilitu u scopu di unisce a furmazione di forza o pruvà altre forme di sport in u sicondu. mese, cusì à cultivà lentamente l'interessu in u sport.Dopu avè ghjuntu à u scopu, puderia ancu ricumpinsà mi stessu cun un pastu di alimentu diliziosu o altre cose Ciò chì vulete.


Tempu di post: 06-06-2020