Sapete tutti i dece benefici di fitness?

In i tempi muderni, ci sò più è più metudi di fitness, è più è più persone sò disposti à esercite attivamente.Ma a fitness di parechje persone deve esse solu per furmà u so corpu bonu!In fatti, i benefici di participà attivamente à l'eserciziu di fitness ùn sò micca solu questu!Allora chì sò i benefici di u fitness?Amparamu inseme!
1. Release a prissioni di a vita è u travagliu
Vivendu in a sucietà d'alta pressione d'oghje, ci sò tante cose per affruntà ogni ghjornu chì certi persone ùn ponu micca facilmente, cum'è a depressione psicologica, l'entanglement d'energia negativa è cusì.Ci hè una bona manera di fà.Pudete sudà.E persone chì currianu anu tali sperienze è sentimenti.Quandu si scontranu prublemi, u so umore di corsa cambierà.
Allora chì hè u principiu specificu?Hè assai simplice chì u sportu attivu farà chì u nostru corpu pruduce un tipu di materiale benefica per u nostru corpu è a mente, vale à dì l'"endorfina" chjamata "hormone di felicità".Per mezu di l'eserciziu, u corpu pruducia assai di questu elementu, chì vi fa sentu rilassatu è felice!Allora s'è vo vulete allevà a prissioni, allora esercite attivamente!

LEGGINGS (10)

2. Fitness sexy, pò attirà l'ochji di e persone intornu
Chì zitella ùn piace micca un omu cù un corpu strettu, braccia grossi è stomacu pianu ?L'omi sexy renderanu e donne incapaci di sustene.In u filmu è a serie TV, a stampa di u corpu nudu cupertu di petali di rosa palesa a clavicula, chì spessu face tutte e ragazze in u cinematografu urlanu.
Se un ghjornu si mette subitu à travaglià, deve piace à qualchissia intornu à ellu.Puderà truvà un tema o fà più cunfidenza attraversu u fitness.

LEGGINGS (9)

3. Aumentà a vitalità
L'esercitu 2-3 volte à settimana pò aumentà a forza fisica da 20% è riduce a fatigue da 65%.U mutivu hè chì l'eserciziu pò rinfurzà u nostru metabolismu, rinfurzà a nostra forza fisica, è aumentà a secrezione di dopamina in u cervellu, chì pò fà chì ùn ci sentimu micca cusì stanchi!

AcsendFull Length Tight_tight

4. Fitness pò custruisce a fiducia per scuntrà e sfide
A perdita di l'entusiasmu per a vita, a depressione farà chì l'omi si sentenu impotenti, incompetenti, incapaci di fà nunda.Allora a suluzione più faciule hè di mette in forma.
Finu à quandu avete stabilitu obiettivi di eserciziu per sè stessu gradualmente à l'iniziu di u fitness, dopu cù a realizazione graduale di i scopi, l'omi puderanu constantemente ottene un umore felice è custruisce a fiducia in sè stessu.Siconda, l'eserciziu longu pò aiutà l'omi à sviluppà boni abitudini di vita, à fà i so corpi più sani, è ancu purtà cambiamenti mentali pusitivi à l'omi.

Abi Luxe Tight_

5.Fitness prumove un sonnu megliu
Una bona notte di sonnu migliurà a vostra cuncentrazione, produtividade è umore.L'esercitu hè a chjave per un sonnu bonu.L'eserciziu regulare pò aiutà à dorme più veloce è à più profonda.

stagnola stretta 4

6. Fitness pò dragà i vini sanguini è prevene e malatie cardiovascular
U sportu regulare è scientificu pò ancu avè una bona influenza nantu à a morfologia, a struttura è a funzione di u sistema cardiovascular.Per esempiu, dopu à una furmazione di resistenza di intensità adatta, pò migliurà è rinfurzà a capacità di furnimentu di sangue è a capacità di u metabolismu di u musculu di u cori, riduce a deposizione di grassu di u muru di i vini sanguini, ghjucà un rolu pusitivu in a prevenzione di l'indurimentu di l'arterie, è ancu. impediscenu l'occurrence di malatie ischemiche miocardiche.

Redefine Tight

7. Enhance memoria
Tutti vulemu avè una memoria megliu per affruntà i prublemi di travagliu o esami.Sicondu l'ultime ricerche publicate in a rivista di ricerca di u cervellu di cumportamentu, l'eserciziu aerobicu pò aumentà u nùmeru d'hormone in u sangue cù memoria!

LEGGINGS (11)

8. Ùn hè micca faciule per piglià u friddu
Attualmente, u mecanismu esattu di e persone di fitness menu prubabile di catturà u friddu ùn hè micca chjaru, ma hè publicatu in u British Journal of Sports Medicine. catturà un friddu di quelli chì esercitanu una volta o micca.Inoltre, e persone chì esercitanu regularmente anu 41% menu ghjorni di sintomi dopu à piglià un friddu, è 32% - 40% menu gravità di sintomi.I ricercatori speculanu chì a fitness pò aiutà à migliurà u sistema immune in u corpu!

stagnola stretta 1

9. Cuntribuisce à u rendiment
L'annu passatu, un sondaghju di 19803 travagliadori di l'uffiziu hà dimustratu chì l'impiegati cù abitudini di fitness anu realizatu 50% megliu in creatività, capacità di briefing è produtividade cà i so culleghi senza fitness.I risultati di a ricerca sò publicati in u Journal of Public Health Management.Per quessa, più è più cumpagnie in i Stati Uniti anu attaccatu gimnasti per l'impiegati per aduprà questu annu!

LEGGINGS (10)

10. Aumentà i musculi per aiutà à perdiri pesu
Cù l'aumentu di i musculi purtati da a furmazione di forza musculare, u ritmu di metabolismu di u corpu aumenterà gradualmente in cundizione statica, cusì brusgiate più calori ogni ghjornu.U studiu hà truvatu chì per ogni libbra di musculu aghjuntu à u corpu, un extra 35-50 kcal per ghjornu hè stata cunsumata.


Tempu di post: 19-ghjugnu-2020