O le a le taimi sili o le aso e galue ai?

O le taimi sili o le aso e galue ai o se mataupu finau.Aua e iai tagata e galulue i taimi uma o le aso.

O nisi tagata e fa'amalositino i le taeao ina ia sili atu le fa'aitiitia o le ga'o.Auā e oo ane i le taimi e ala aʻe ai se tasi i le taeao ua ʻaina e ia toetoe lava o meaʻai uma na ia ʻai i le pō na muamua atu.I le taimi nei, o loʻo i ai le tino i se tulaga o le hypoglycemia, ma e le tele le glycogen i totonu o le tino.I le taimi nei, o le a faʻaaogaina e le tino le tele o gaʻo e maua ai le malosi mo le tino, ina ia maua ai se aafiaga sili atu o le faʻaitiitia o le gaʻo.

O nisi tagata e fiafia e o i le faletaalo pe a uma galuega e faamalositino, o lona uiga, pe a uma le 6 i le afiafi.Aua e lelei lenei mea e faʻamalolo ai le mamafa o le aso ma mafai ona sili atu le toʻa.Pe o le a sili atu le fiafia o le lagona pe a tuʻuina i luga o se matagofieofu ta'aloga?

107

O nisi tagata e fiafia e fai faamalositino pe a uma le malologa o le aoauli, aua o le taimi lea o le saoasaoa o maso, malosi ma le tumau o le tino o le tagata o loʻo i ai i se tulaga sili ona lelei o le taimi, pe a fai o le taimi lea e faia ai le faʻamalositino, aemaise lava le faateleina o maso mamafa o le a maua e le motu o tagata. sili atu taunuuga malosi.

O nisi tagata e fiafia e faʻamalositino i le po, aua o le taimi lenei o maso o le tino ma soʻotaga fetuutuunai, fetuutuunai e sili ona lelei.Ona e malolo ai lea mo se itula pe lua pe a uma le faamalositino ona e moe ai lea ma e te lagona ua lelei lau moe i le po ma faigofie ona moe.

O lea la, o le taimi o le aso e sili ona lelei mo tagata taʻitoʻatasi.Ae ose taimi lelei lenei e fa'ata'ita'i ai po'o fea vaega o le aso e sili mo oe.

Afai sa e galue mo sina taimi ma lagona le fou, maua se fia'ai lelei, moe lelei, ma maua se fatu filemu, o au paʻu i minute o le a tutusa pe faʻagesegese nai lo le taimi muamua.O lona uiga o le tele o le faamalositino o loʻo e faia ma le taimi e te faia ai e matua talafeagai lava.

Afai, i le isi itu, pe a uma ona e galue mo se vaitaimi, e masani ona e lagona le moe ma faigata ona moe, alapo ma siaki lou fatu, sasa e sili atu i le 6 taimi i le minute nai lo le masani, e faʻaalia ai o loʻo e faʻamalositino foi. tele pe le sa'o le taimi.

O le mea moni, o le taimi e faʻatulaga ai le faʻamalositino i aso taʻitasi e faʻalagolago i le galuega patino ma le olaga o le tagata.Ae o le taimi sili e faʻamalositino ai i le taimi e tasi, pe a leai ni tulaga faʻapitoa e le suia faʻafuaseʻi.

Aua o aso uma taimi faʻamalositino faʻamalositino e mafai ona e maua ai le manaʻo e faʻamalositino ma atiina ae se masani lelei o le faʻamalositino.O lenei mea e sili atu ona faʻaogaina i le faʻaogaina o totoga o totonu o le tino, ina ia mafai ai e tagata ona vave ulufale i le tulaga o faʻamalositino, maua ai le malosi mo le faʻamalositino, e ausia ai se faʻaleleia atili o le malosi.

Tuu lougalue aneofuma gaoioi.Su'e lau taimi toleniga lelei!

66

 


Taimi meli: Sep-03-2020