Chì ghjè u megliu tempu di u ghjornu per travaglià?

U megliu tempu di u ghjornu per travaglià hè sempre statu un tema cuntruversu.Perchè ci sò persone chì travaglianu in ogni mumentu di u ghjornu.

Certi pirsuni esercitanu in a matina per perdiri grassu megliu.Perchè, quandu si sveglia a matina, hà manghjatu quasi tuttu l'alimentu ch'ellu avia manghjatu a notte prima.À questu tempu, u corpu hè in un statu di ipoglicemia, è ùn ci hè micca assai glucogenu in u corpu.À questu tempu, u corpu aduprà più grassu per furnisce l'energia per u corpu, per ottene un effettu megliu di riduzzione di grassu.

Qualchidunu piace à andà à a palestra dopu u travagliu per eserciziu, vale à dì dopu à 6 ore di sera.Perchè questu hè bonu per allevà a pressione di u ghjornu è pò esse umore più rilassatu.Hè l'umore sarà più felice si mette nantu à una bellavestiti sportivi?

107

Certi pirsuni piace à fà esercizii di fitness dopu meziornu, perchè sta volta a vitezza musculare, a forza è a resistenza di u corpu umanu hè in un statu relativamente ottimali di u tempu, se sta volta per fà eserciziu di fitness, soprattuttu aumentà u pesu di musculu a folla di fitness riceverà. megliu risultati di fitness.

Certi pirsuni piace à eserciziu di notte, perchè sta volta di i musculi di u corpu è a flessibilità di l'articuli, a flessibilità sò i migliori.È po riposu per una ora o duie dopu l'eserciziu è poi andate à dorme è avete l'impressione d'avè una bona notte di sonnu è hè faciule d'addormentà.

Allora l'ora di u ghjornu hè megliu per ogni individuu.Ma quì hè un bonu tempu per pruvà quale parte di u ghjornu hè megliu per voi.

Sè vo avete travagliatu per un pezzu di tempu è sentu frescu, avete un bon appetite, dorme bè è avete un pulsu tranquillu, i vostri battiti per minutu seranu quasi uguali o più lenti ch'è prima.Questu significa chì a quantità di eserciziu chì fate è u tempu chì fate hè assai appropritatu.

Sì, invece, dopu avè travagliatu per un periudu di tempu, vi sentite spessu sonnu è avete prublemi à dorme, alzate prestu è verificate u vostru pulsu, battendu più di 6 volte per minutu di u solitu, questu indica chì avete ancu esercitatu. assai o u timing ùn hè micca ghjustu.

In fatti, quandu pianificà l'eserciziu di fitness di ogni ghjornu dipende da u travagliu specificu è u tempu di vita di l'individuu.Ma u megliu tempu per esercitassi à u stessu tempu, s'ellu ùn ci hè micca circustanze spiciali ùn cambia micca casualmente.

Perchè ogni ghjornu u tempu di eserciziu fisicu di fitness pò fà chì avete u desideriu di eserciziu è sviluppà un bonu abitudine di eserciziu.Questu hè più favurevule à u riflessu cundizionatu di l'organi internu di u corpu, perchè a ghjente pò entre rapidamente in u statu di l'eserciziu, furnisce abbastanza energia per l'eserciziu di fitness, per ottene un effettu di fitness megliu.

Mettite u vostruandatuvestitie muvimenti.Truvate u vostru tempu di allenamentu perfettu!

66

 


Tempu di pubblicazione: Settembre-03-2020