Chì sò i beneficii di praticà yoga

Chì sò i benefici di praticà yoga, per piacè vede i punti sottu.

01 migliurà a funzione cardiopulmonary

 

E persone chì mancanu di eserciziu anu una funzione cardiopulmonar più debule.Sè vo spessu yoga, eserciziu, u funziunamentu di u cori naturalmente migliurà, facennu lu cori lentu è putenti.

 

 

02

Meridiani aperti

 

E persone muderni sò abituati à pusà per un bellu pezzu, chì face assai dannu à u corpu.Inconsciente, u corpu diventerà rigidu.A pratica di yoga pò aiutà à stenderà i meridiani, aiutanu à apre u corpu è allevà a rigidità.

 

 

03

Draga a vena

 

Sì i meridiani sò bluccati, u corpu sarà naturalmente rigidu è a persona sana serà nervosa.A pratica di yoga ogni ghjornu pò rilassà u corpu tutale è dragà e vene.

 

 

04

Aumentà a forza musculare

 

Quandu una donna hà più di 30 anni, a rata di perdita di musculus accelerarà, è i musculi diventeranu rigidi è inelastici.Se vulete mantene i vostri musculi stretti è micca sciolti, avete bisognu di esercitassi più.Ioga pò aiutà à rinfurzà i musculi è abbellisce e linee di u corpu.

 

 

05

stimulà a circulazione di sangue

 

Per mezu di u yoga, pudemu prumove u flussu di sangue di u corpu sanu, rinfurzà a circulazione di sangue è u metabolismu, riduce o evite u Qi è u sangue bluccatu, è rende u corpu più sanu.

 

 

06

Reduce cinque malatie viscerali

 

A pratica di ioga pò massaggiate l'organi internu, eliminà e tossine, rinfurzà e funzioni di l'organi internu, è prevene o alleviate alcune malatie croniche.

 

 

07

Aumentà a memoria

 

Quandu avete invechjate, a vostra memoria rallenta.A pratica di yoga ogni ghjornu pò attivà e cellule cerebrali è aiutanu à migliurà a memoria.

 

 

08

Rafforza l'immunità

 

Ioga per un bellu pezzu, truverete chì a forma fisica hà migliuratu, l'immunità hè ancu migliurata, micca faciule per catturà u friddu, è tuttu u corpu hè caldu.

 

 

09

Migliurà l'indice di piacè di l'umore

 

U sport rende a ghjente felice.Quandu seguite a pratica di yoga, l'endorfine in u vostru cervellu vi farà felice è riduce e vostre preoccupazioni.

 

 

10

Migliurà a postura

 

Parechje persone anu prublemi di corpu, cum'è spalle alte è bassu, gobbo cù pettu, gambe in forma di X / O, etc. yoga pò aiutà à migliurà i prublemi di u corpu è mantene u corpu bellu.

 

 

11

Fate vi energicu

 

A pratica propria di yoga pò alleviare a fatigue di u cervellu, migliurà l'efficienza di u travagliu, è rende l'attività di pensamentu cerebrale chjaru, flessibile è energicu.

 

 

12

Migliurà a qualità di u sonnu

 

A ghjente muderna campa prestu è travaglia sottu una grande pressione.Parechje persone anu prublemi in a qualità di u sonnu.Ioga pò aiutà à rilassà i musculi di u corpu sanu, calmà u corpu è a mente, migliurà l'insomnia, è migliurà a qualità di u sonnu.

 

 

I beneficii di u yoga ùn sò micca chì pudete finisce in trè parolle.A cosa più impurtante hè di principià à praticà è aderisce à questu, perchè pudete sperimentà i benefici di u yoga!


Tempu di post: 21-May-2020