Arabella hà una attività significativa di team building

À u 22 settembre, a squadra Arabella avia assistitu à una attività significativa di team building.Semu veramente apprezzati chì a nostra cumpagnia urganizeghja sta attività.

A matina 8 ore, tutti noi pigliamu l'autobus.Ci vole circa 40 minuti per ghjunghje rapidamente à u destinazione, à mezu à u cantu è a risa di i cumpagni.

mmexport1569292200237

Tuttu u mondu scende è si mette in fila.L'entrenatore ci hà dettu di stà in piedi è di raportà.

DSC_0001

In a prima parte, avemu fattu un ghjocu di scaldamentu di ghiaccio.U nome di u ghjocu hè Squirrel and Uncle.I ghjucatori anu da seguità l'istruzzioni di u coach è sei di elli sò stati eliminati.Sò ghjunti nantu à u palcuscenicu per dà noi spettaculi divertenti, è avemu ridiatu tutti inseme.

DSC_0005

Allora u coach ci hà divisu in quattru squadre.In 15 minuti, ogni squadra avia da sceglie u so capitanu, nome, slogan, canzone di squadra è furmazione.Tutti anu finitu u compitu u più prestu pussibule.

DSC_0020 DSC_0031 DSC_0023

DSC_0028

A terza parte di u ghjocu hè chjamata l'Arca di Noè. Dece persone si trovanu nantu à u fronte di una barca, è in u più brevi tempu pussibule, a squadra chì si trova nantu à u spinu di u tela hè vittoriosa.Duranti u prucessu, tutti i membri di a squadra ùn ponu micca toccu a terra fora di a tela, nè ponu purtari o tene tutti.

DSC_0033 DSC_0035 DSC_0038

Prestu era meziornu, è avemu avutu un pastu prestu è un'ora di riposu.

IMG_20190922_123054

Dopu a pausa di pranzu, u coach ci hà dumandatu di stà in fila.E persone prima è dopu à a stazione si massaggianu per fà sobri.

DSC_0055

Allora avemu principiatu a quarta parte, u nome di u ghjocu hè battutu u tamburinu.Ogni squadra hà 15 minuti di pratica.I membri di l'equipa dirittanu a linea di tamburinu, è dopu una persona in u mezu hè rispunsevule per liberà a bola.Impulsatu da tamburini, a bola salta in su è in falà, è a squadra chì riceve u più vittorie.

Vede u ligame di youtube:

Arabella ghjucà à u ghjocu di tamburinu per l'attività di travagliu in squadra

DSC_0072

DSC_0073

A quinta parte hè simile à a quarta parte.A squadra sana hè divisa in dui squadre.Prima, una squadra porta a piscina inflatable per mantene a bola di yoga chì salta è falà à u latu oppostu designatu, è dopu l'altra squadra torna in u listessu modu.U gruppu più veloce vince.

DSC_0102 DSC_0103

A sesta parte hè una collisione loca.Ogni squadra hè assignatu un ghjucatore per portà una bola inflatable è chjappà u ghjocu.S'elli sò abbattuti o chjappà u limitu, seranu eliminati.S'elli sò eliminati in ogni turnu, seranu rimpiazzati da un sustitutu per a prossima volta.L'ultimu ghjucadore chì ferma nantu à u tribunale vince.Tensione di cumpetizione è eccitazione pazza.

Vede u ligame di youtube:

Arabella hà u ghjocu di collisione loca

DSC_0088 DSC_0093

Infine, avemu ghjucatu un grande ghjocu di squadra.Tutti stavanu in un cercolu è tiravanu duramente una corda.Allora un omu di guasi 200 kilogrammi hà pisatu a corda è marchjava.Immaginate s'ellu ùn pudemu micca purtarilu solu, ma quandu eramu tutti inseme, era assai faciule di mantene.Avemu una cunniscenza prufonda di u putere di a squadra.U nostru capu hè surtitu è ​​riassume l'avvenimentu.

Vede u ligame di youtube:

A squadra Arabella hè una squadra forte unita

DSC_0115 DSC_0117

DSC_0127

Infine, u tempu di foto di gruppu.Ognunu hà avutu un bellu tempu è hà capitu l'impurtanza di l'unità.Credu chì dopu avemu da travaglià più duru è più uniti per furnisce un serviziu megliu à i nostri clienti.

DSC_0133 DSC_0136


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2019