Parlemu più nantu à a tela

Comu sapete, a tela hè assai impurtante per una robba.Allora oghje sapemu più nantu à a tela.

L'infurmazione di u tessulu (l'infurmazioni di u tessulu in generale includenu: cumpusizioni, larghezza, pesu di grammu, funzione, effettu di sabbiatura, sensazione di a manu, elasticità, tagliu di polpa è solidità di u culore)

1. Cumpusizioni

(1) Ingredienti cumuni include poliester, nylon (broccatu), cuttuni, rayon, fibra riciclata, spandex, ecc. ammonia, nylon, cuttuni poliester ammonia, etc.)

(2) Metudu di differenziazione di i tessuti: ① metudu di sensazione di a manu: tocca più è sente più.In generale, a sensazione di a manu di u poliester hè relativamente dura, mentre chì quella di u nylon hè relativamente suave è un pocu friddu, chì hè più còmode à toccu.U tissu di cuttuni si sente astringente.

② .metudu di combustione: quandu u poliester hè brusgiatu, u "fumu hè neru" è a cendra hè massiva;Quandu u broccatu brusgia, "u fumu hè biancu" è a cendra hè massiva;U cuttuni brusgia u fumu turchinu, "cenere pressata in polvera cù a manu".

2. Larghezza

(1).a larghezza hè divisa in u largu è a larghezza netta.A larghezza tutale si riferisce à a larghezza da u latu à u latu, cumpresu l'ochju di l'agulla, è a larghezza netta si riferisce à a larghezza netta chì pò esse usata.

(2) A larghezza hè generalmente furnita da u fornitore, è l'larghezza di a maiò parte di i tessili pò esse aghjustate solu ligeramente, perchè hè a paura di influenzà u stilu di tessuti.In casu di grande perdita di tessuti, hè necessariu di cumunicà cù u fornitore per verificà s'ellu hè regulabile.

3. Gramma pisu

(1) U pesu di gramma di tela hè generalmente metru quadru.Per esempiu, u pesu di gramma di 1 metru quadru di tela di maglia hè di 200 grammi, spressione cum'è 200 g / m2.Hè una unità di pesu.

(2) U più pesante u pesu di grammu di tessili di broccatu è poliester ammonia, u più altu u cuntenutu di ammonia.U cuntenutu di ammonia sottu 240g hè soprattuttu in 10% (90 / 10 o 95 / 5).U cuntenutu di ammonia sopra 240 hè normalment 12% -15% (cum'è 85 / 15, 87 / 13 è 88 / 12).U più altu u cuntenutu di ammonia normale, u megliu l'elasticità è u più caru u prezzu.

4. Funzione è sensu

(1) A distinzione trà l'assorbimentu di l'umidità è a transpirazione è l'impermeabilità: lasciate uni pochi di gocce d'acqua nantu à u tessulu per vede quantu veloce u tela assorbe l'acqua.

(2) secca rapida, antibacterial, antistatic, anti-aging è cusì, secondu i bisogni di l'invitati.

(3) sensazione di a manu: u listessu tela pò esse adattatu à diverse sensazioni secondu i bisogni di l'invitati.(Nota: a manu di tela cù l'oliu di silicone serà particularmente suave, ma ùn hà micca assorbutu è scaricatu, è a stampa ùn serà micca ferma. Se u cliente sceglie u tela cù l'oliu di silicone, deve esse spiegatu in anticipu.)

5. Frosting

(1), senza sgrossatura, triturazione unilaterale, triturazione doppia faccia, sgrossatura, presa, ecc.Nota: una volta chì ci hè grinding, u gradu anti pilling serà ridutta

(2) Qualchese lana hè a lana cù u filatu stessu, chì pò esse tissutu senza più sanding.Cum'è poliester imitazione cuttuni è broccatu imitazione cuttuni.

6. Slurry trimming: slurry trimming prima è poi trimming, in ordine per impediscenu curling di bordu è coiling.

7. Elasticità: l'elasticità pò esse determinata da u conte di filatu, cumpusizioni è post-trattamentu, secondu a situazione attuale.

8. Solidità di u culore: dipende da i bisogni di i tessuti, i fornituri è i clienti.L'unità di culore per esse stampata deve esse megliu, è l'incantu biancu deve esse particularmente enfatizatu da u cumpratore.Testu simplice di solidità di u culore: aghjunghje un po di lavatrice cù acqua calda à 40 - 50 ℃, è poi immergete cù un pannu biancu.Dopu un pocu ore, osservate u culore biancu di l'acqua.


Tempu di post: 01-09-2021