Tessuti di tendenza 2021

Cunfortu è tessuti rinnuvevuli sò sempre più impurtanti in a primavera è l'estate di u 2021.

Cù l'adattabilità cum'è u benchmark, a funziunalità diventerà sempre più prominente.In u prucessu di l'esplorazione di a tecnulugia di ottimisazione è di l'innuvazione di i tessuti, i cunsumatori anu una volta emessu a dumanda di prudutti più persunalizati, ecologichi è sustinibili.

软文1

2021 Primavera / estate yoga, pilates è altre applicazioni di tessuti sportivi appariscenu in un disignu più durable è praticu.

A maglia funzionale, i tessuti di poliester riciclati cù l'ambiente, ecc. furnisce una gamma completa di benefici per a salute per stretching, meditazione, furmazione restaurativa è altri sporti per stili attillati cum'è pantaloni stretti è presse in fondu.

1.Knitting funziunale

I filati di maglia ponu esse più diversificati in struttura per mostrà un altu cunfortu è u cuntrollu di temperatura.U disignu senza cuciture migliurà u cunfortu è riduce l'attrito.

Cunsiderate l'aghjunzione di lana riciclata o lana Merino à u filatu per rinfurzà u rendiment di staggione di u tela.

软文2

2.Plain stretch fabric

U tela elasticu pò esse stendu micca solu da a manca à a diritta, ma ancu da a cima à u fondu.Inoltre, hà un effettu di avvolgimentu megliu è una elasticità di rebound chè u tissutu Lycra elasticu ordinariu, chì ùn hè nè strettu nè slack.

3.A texture di mercuriu

Per e donnevestiti sportivi, Mercury metallicu hè adattatu per a trasfurmazioni di mudeli di u corpu tutale è rinnuvamentu, o cum'è una piccula zona splicing è embellishment è altre applicazioni più cummirciali.

软文3

4.Maximizazione di a superficia Net

A struttura di a superficia netta dura investiti di yoga fitness, è una zona più grande di maglia hè aduprata per creà l'aspettu tutale di patchwork, chì ùn pò micca solu dimustrà l'incantu di e donne in l'sport, ma ancu ottene l'effettu di sudazione è transpirabilità in una misura più grande.

Sicondu a ricerca di u mercatu, a dumanda di i cunsumatori per i leggings hè stata alta, cù e ricerche di leggings à 15% da u principiu di ghjennaghju è a spesa media di l'utilizatori in leggings 17% annu annu.Ricerche per e parolle chjave cum'è "shaping" è "pulling" anu aumentatu 392% in l'ultimi trè mesi.SPANX, Sweaty Betty è AloYoga, a cintura di plastica di marca è a forma di leggings, i visti di pagina di i prudutti sò assai aumentati.Inoltre, a dumanda di i cunsumatori per i collants di cintura alta hè ancu in crescita, cù e ricerche di 65 per centu annu annu à un altu record, cù u neru puro chì hè u culore più populari è u più cercatu.

5.Tessutu di poliester riciclatu ecologicu

Pigliendu 42 | 54 Sport, Adidas da Stella McCartney è altre marche di sport indoor cum'è esempi, u poliester riciclatu hè statu di più in più applicatu in u mercatu, chì hè avanti in u riciclamentu è i prudutti di rinfurzà.

Cum'è u sicondu più grande inquinatore di u mondu, l'industria di u vestitu prumove a sustenibilità ambientale mentre permette à i cunsumatori di riesaminà a so relazione cù i so prudutti.Hè da nutà chì l'esplorazione di tessuti biodegradabili porta novi opportunità per stili limitati è cullaburazioni.

A ricerca di sneakers sustinibili è riciclati sò ancu in crescita, cù e ricerche di keyword per filati ECONYL aumentanu di 102% annu annu, e ricerche di filati REPREVE anu aumentatu di 130% annu annantu, e ricerche di fibra Tencel anu aumentatu di 42% da un annu prima, e ricerche di cuttuni biulogica anu aumentatu di 52% da un annu prima.I più ricercati per i marchi Eco-sport in Lyst eranu Girlfriend Collective, Adidas X Parley è Outdoor Voices, mentre chì a marca chì cresce più rapidamente era Yoga.vestiti sportivimarca Vyayama.

软文4

Cù più è più persone Publicendu foto di yoga nantu à e social media mobile APP Instagram, alcune marche di vestiti di yoga creanu novi vestiti di yoga chì ùn sò micca limitati à i lochi di fitness, ma ancu adattati per a vita di ogni ghjornu.Cum'è a linea trà fitness è usu di ogni ghjornu si sfonda, uvestiti sportividi u futuru serà à tempu stylish è funziunale.I cunsumatori sò sempre più esigenti pantaloni stretti cù zippers è sacchetti.Ci hè ancu una dumanda crescente di stylishvestiti sportivi.


Tempu di pubblicazione: Oct-08-2020