Breve Notizie settimanale di Arabella durante u 3 di marzu à u 9 di marzu

COPERTURA

USottu à a corsa di u ghjornu di a donna, Arabella hà nutatu chì ci sò più marche chì si focalizanu nantu à spressione u valore di e donne.Cum'è Lululemon hà ospitatu una campagna stupenda per a maratona di e donne,Betty sudatarebranded si per finisce u feminismu tossicu è i narrativi.
Cum'è u primu gruppu di marketing destinatu in ogni campu, hè vitale analizà in profondità i bisogni di e donne in vestiti attivu.Cusì, continueremu à aghjurnà e nutizie di l'industria per voi sta settimana.Cuntrollamu ciò chì hè accadutu in l'ultime 2 settimane inseme!

Tessuti è filati

On 28 di ferraghju,Le Colhà svelatu l'ultimi vestiti di ciclismo chì cullaburavanu cù Polartec Power Shield.I vestiti cuntenenu 48%Biolonnylon è pussede caratteristiche simili à u nylon 6,6.

Inoltre, u più grande fabricatore di tessuti militariCarrington Textilesdebuta u so ultimu tissu anti-strappi:Spartan HT Flex Lite.U tissu hè fattu daCORDURA®T420 (un tipu di PA 6,6), fibra di cuttuni è Lycra, questu ultimu tessulu hè capaci di offre una tenacità di l'esercitu è ​​​​di qualità in vestiti militari.

lycra

Marchi

On Mar.8th, marca activewear di donnaBetty sudatahà riposizionatu u so cuncettu di marca, cù u scopu di finisce i narrativi tossichi intornu à l'esercizii di e donne.U novu cuncettu fucalizza nantu à l'inclusività, a personalità è l'amore di sè stessu.

sudatu-betty

Previsioni di Trends

 

WGSN hà publicatu un rapportu nantu à a previsione di tendenza di l'abbigliamento attivu di e donne 2026.U rapportu hà svelatu i stili, i materiali è e siluette di reggiseni sportivi, leggings, tankini, felpe, T-shirts è pantaloni sportivi di e donne.Indica chì i tessuti eco-friendly, minimalista è praticità diventeranu caratteristiche core nantu à i prudutti.

WGSNhà publicatu ancu e previsioni di i mercati di vestiti sportivi 2024/25 basati nantu à ISPO Munich in 2023 è i cuncetti di u cunsumadore core chì puderanu emerge in 2026.

 

Fo l'accessu à i rapporti cumpleti, per piacè cuntattateci attraversu quì.

ECO-FRIENDLY-WGSN

Tendenze di culore

 

On Mar.1st, u Fashion United hà riassuntu i culori chjave presentati in a settimana di a moda di Milano.L'avvenimenti anu evidenziatu chì u turchinu pallidu, u verde armata, u rossu è u neru sò i culori chjave di sta settimana.

 

IÀ a luce di e tendenze sopra, Arabella furnisce ancu cunsiglii simili per i nostri clienti per aiutà li cuncepimentu è sviluppi di produttu.State sintonizzati è studià sti tendenzi cun noi!

 

 

Sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu!

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di post: 11-mar-2024