A brevi nutizie settimanali di Arabella durante u 19 di ferraghju à u 23 di ferraghju

COPERTURA

THè Arabella Clothing chì trasmette i nostri briefings settimanali in l'industria di vestiti per voi!

IHè evidenti chì a rivoluzione di l'IA, u stress di l'inventariu è a sustenibilità cuntinueghjanu à esse u focu principale in tutta l'industria.Fighjemu un ochju di i segni in l'ultime settimane.

Tendenze di u mercatu

Asecondu à l'ultimuITMF Global Textile Industry Survey (GTIS)in ghjennaghju, alimentatu da e dumande ottimistiche di i cunsumatori, l'aumentu di i salarii, i tassi d'inflazione megliu dopu a pandemia, l'aspettattivi di l'affari puderianu avè un puntu di svolta megliu in 2024. L'ordini cuminciaru à ricuperà soprattuttu in l'America di u Nordu è Centrale è l'America di u Sud.Tuttavia, i prublemi di costu cuntinuu esistenu.

Marchi

Lululemonhà annunziatu a cooperazione cù a cumpagnia australiana di l'eco-tecnologiaSamsara Eco, per debutà u primu pruduttu di Nylon 6,6 riciclatu enzimaticamente in u mondu,Camicie à maniche lunghe Swiftly Tech.U pruduttu utilizzava nylon riciclatu 6,6 fattu da a tecnulugia di Samsara Eco, chì signala una tappa chjave in a tecnulugia di riciclamentu di tessili à tessili.

Alongu cù u sviluppu di tecnulugia ecu-friendly, Arabella hè dinù circa à liberà più cullezzione vestiti cuntene tessuti ecologichi.Sentite liberu di cunsultàci per più!

Gd'ermaniaPumahà annunziatu a cullaburazione cù l'Accademia F1 nantu à l'abbigliamento è l'attrezzi di corsa di e donne u 21 di ferraghju, chì significheghja un passu avanti notevule in u campu di e corse di e donne.

puma-f1

Culori

On ferraghju.12th,Pantonerevela a paleta di culori AW24 "funziunale è adattabile".NYFW.Pantone hà sceltu 10 cum'è cullezzione di toni caldi "essenziali ma senza eccitante", 10 cum'è cullezzione "ispirata à l'ambiente", è 10 cum'è culori classici core.Eccu i cullezzione.

IN e seguenti settimane di moda AW24, Pantone ci purterà più tendenze di culore è Arabella vi purterà più nutizie nantu à elli.

Tecnulugia & Pruduzzione

Ain cunfurmità cù l'articulu diFiber2 Fashion, L'applicazione di l'AI è a produzzione automatica di a robba hè gradualmente influenza.Aumenta l'efficienza di a produzzione risolvendu i difetti di i prucessi manuali di l'industria di vestiti.Zara è H&M anu fattu grandi esempi in l'applicazione di a tecnulugia AI in a supply chain è a gestione di l'inventariu.

Zara-e-H&M-ai-management

Adopu à u Capu di l'annu Chinese, Arabella mantene ancu i nostri passi più vicinu à l'industria di vestiti.À u listessu tempu, ci sarà più aghjurnamentu di nutizie per voi!Resta in sintonia è seguiteci per avè a vostra propria nutizie di l'industria di prima manu cun noi!

 

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di Postu: Feb-28-2024