2020 tissu populari

Senza innovazione in i tessuti,vestiti sportiviùn hà micca una vera innovazione.

Tessuti cum'è a maglia è u tissutu, chì sò largamente ricunnisciuti è promossi in u mercatu, anu e seguenti quattru caratteristiche.

Havi una forte adattabilità ambientale è riproducibilità.Mentre a moda hè di cambià per u novu, u "caratteru" durabile di i vestiti sportivi hè sempre più impurtante cum'è i diseggiani cercanu l'adattabilità cum'è un benchmark per a creatività è esploranu materiali biodegradabili.

A proporzione di a fabricazione biologica aumenta gradualmente.I materiali bioattivi, cum'è l'alga, u muscu è u miceliu, sò stati pruvati à esse usatu in l'equipaggiu sportiu.I tessuti di biotipu anu e proprietà di degradazione verde, rigenerazione è senza residu, è anu un grande potenziale di sviluppu.

Abbracciate u novu futurismu.Cume a nova dicada principia in u 2020, u stilu futuristicu serà tornatu in u focu, sparghjendu a popularità di i trattamenti di materiale funziunale cum'è strutture di maglia ligera, taglio laser è design senza cuciture.

Sfoca i limiti di u muvimentu.Cum'è u paràgrafu di l'apertura dice, i vestiti sportivi ùn sò micca una palestra.I diseggiani si concentranu nantu à mischjà è abbinate forme è materiali multifunzionali, chì guidanu i cunsumatori à u muvimentu multi-campu è a trasfurmazioni di l'eserciziu.

A dumanda di furmazione di forza è resistenza hè in crescita trà i dilettanti di fitness, spinghjendu per un aspettu elegante cum'è gomma in vestiti di entrenamentu.Hè a capa interna, hè di solitu usatu per fàbra di sporto sportleggings, A capa interna ghjoca un rolu in i musculi stabilizzanti, prevenendu e ferite è aiutanu à a ricuperazione, l'apparizione di liscia, luminosa.

1.

Texture liquida, cù proprietà cambiante di culore di u tela cù culore perliticu è texture di pelle di stampa olografica, cù elasticità ultra-alta.Per u ciclismu è a corsa, u tessulu deve ancu avè a permeabilità di l'aire superiore.

5_

U stilu futuristicu fa eco à a tonalità metallica.Per e donnevestiti sportivi, u mercuriu metallicu hè adattatu per u stilu di u corpu tutale o utilizatu com'è un materiale di pocu spaziu in tuttu u corpu, cum'è leggings sportivi.

4_

U tulle ligeru è traspirante hè statu longu in u sportu di e donne, è hè più largamente utilizatu in mantellu è T-shirt.U tessulu di tulle dolce dilicatu trasparente hè adattatu per a cucitura, è se vulete vede più di moda, pudete pleat it è mostra a vostra feminità cù dettagli.

2.

A struttura di a griglia hè durabilevestiti sportiviè hè più futurista per a primavera / l'estate 2020, in particulare per i smocks.Quandu s'utilice in u rivestimentu, u tessulu di maglia pò esse fattu un trattamentu di struttura senza saldatura, cù un culore forte invece di un neru opaco.

3_

 

 


Tempu di post: 29-aug-2020