U riciclamentu è a sustenibilità guidanu u 2024!A brevi nutizie settimanali di Arabella durante u 21 di ghjennaghju à u 26 di ghjennaghju

industria di vestiti ecologica

LOoking back the news from last week, hè inevitabbile chì a sustenibilità è l'eco-amichevule guidanu a tendenza in 2024. Per esempiu, i ricenti novi lanci di lululemon, fabletics è Gymshark anu sceltu u poliester riciclatu è u nylon cum'è i so tessuti principali. chì mostra chì tutta l'industria s'impegna à custruisce una ecunumia più sana è circular in l'industria di vestiti.

Spiccu di riciclamentu, Arabella hà recentemente ancu più scelte di tessuti riciclati per a fabricazione di bra sport, leggings, tank tops è camicie.Eccu più prudutti chì ponu utilizà sti tessuti ecologichi chì ricumandemu:

 

BRA SPORTIVA DONNA WSB023

LEGGING DONNA WL015

MAGLIETTE D'OMO MSL005

DONNA MANICA LUNGA WLS003

Aparte da questu, unu di i più impurtanti hè chì Arabella Clothing hè sempre quì per fà una cullizzioni generale di nutizie di l'industria di a settimana passata.Pigliate u vostru caffè è cuminciate à piglià un sguardu cun noi!

Marca

 

On ghjennaghju.28th,lululemonhà apertu u primu magazzinu di brick-and-mortar chinese maschile in Pechino.Basatu annantu à a so recente accelerazione di a quota di u mercatu maschile in Cina principia u 2021, ancu u so annunziu di u novu lanciu di l'omi in i scarpi di furmazione in Q1, lululemon signala u so focusu annantu à u mercatu di l'abbigliamento maschile cinese è u so scopu di prosperà in questu.

lululemon-abbigliamento maschile

Aaltra strategia di u mercatu hè vistu in u vestitu attivu di i zitelli.A sub-marca di Anta DESCENTE hà annunziatu ancu u successu di l'apertura di u primu magazinu di brique è mortar per i zitelli in Nanjing u 24 di ghjennaghju.A tenda hè destinata à l'outwear high-end per i zitelli in parechje attività cum'è u sci, u golf è più.

DESCENTE

TQuesti sviluppi indicanu una opportunità di crescita infinita per u vestitu attivu in i segmenti di vestiti di l'omi è i zitelli chinesi.

Fibra è filatu

 

ZARA hà liberatu una nova giacca interamente fatta da loopamid, un ultimu PA6 (cunnisciutu ancu nylon 6) sviluppatu da BASF da 100% di rifiuti tessili è a giacca hè cuncepita da Inditex.

TU Chief Executive Officer di Inditex indica chì sta cullaburazione hà u scopu di avanzà in u sviluppu di un modu di cummerciale di vestiti circulari, innovativu è sustenibile è espansione a capacità di utilizà è riciclà i rifiuti di vestiti in l'industria.

giacca loopamid

Expo & Filati

 

Ta Shanghai Spring Yarn Expo da u 6 di marzu à l'8 di marzu si focalizeghja nantu à a mostra di l'innuvazione tecnica è a riciclabilità di fibre di filatu per prumove u sviluppu di l'industria sustenibile.E previsioni indicanu chì u mercatu di fibra sintetica ghjunghje à circa $ 190,4 billion in 2024. I paesi in a regione Asia-Pacificu, guidati da a Cina, crescenu a so adopzione di prudutti tessili riciclati.

filatu-expo

Tessuti

 

Celanesehà assuciatu cùUnder Armourper sviluppà un innovatoreNEOLAST™fibra, chì serve com'è una alternativa di elastane.

Ta so nova fibra hè carattarizata da una forte elasticità, durabilità, cunfortu è proprietà di umidità.Inoltre, hà riciclabilità è evita l'usu di sustanzi chimichi dannosi durante a produzzione.

Ex eccettu per discutiri l'ulteriore applicazione cunUnder Armour, Celanesehè ancu pianificatu di prumove l'applicazione di fibre per più fornitori per diminuisce a dipendenza di l'industria di u vestitu à l'elastane.

Novu-fibra-NEOLAST-Per-Tessuti-Stretch-Sustenibili-neru-1b-LR-300x200

Ta parolla chjave"riciclatu", "sostenibile"è"ecologicu"hè apparsu parechje volte à l'iniziu di u 2024. Arabella hà da cuntinuà à seguità sta tendenza è scopre più pussibulità di sviluppu in tessuti riciclati è vestiti attivi.

 

Sseguite a sintonia è Arabella vi purterà più nutizie a prossima volta.

 

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di post: 29-Jan-2024