Notizie di l'annu novu !A brevi nutizie settimanali di Arabella da u 25 di dicembre à u 30 di dicembre

copertina di nutizie

Hbon annu novu da a squadra di Arabella Clothing è vi pregu à tutti un bonu principiu in u 2024!

Even sinturniatu da e sfide dopu a pandemia è ancu da a nebbia di i cambiamenti climatichi estremi è di a guerra, hè passatu un altru annu significativu.Più cambiamenti sò accaduti in l'industria quasi in un battitu d'ochju l'annu passatu.Eppuru, una alta attenzione à a nutizia di ogni ghjornu puderia aiutà à mantene a sensazione alta è aiutanu à scavà più in l'industria di a moda.Dunque, oghje basta à piglià a vostra prima tazza di caffè è unisci à Arabella mentre facemu un ochju in daretu à l'ultima settimana di u 2023.

Tessuti è Expo

Intertextile, una di l'esibizioni mundiali di tessili è tessuti, hà publicatu u tema u 27 di dicembre per l'Edizione di Primavera in 2024 chì si svolgerà da u 6 à l'8 di marzu chjamatu "TURBULANCE".Ci sò 4 tendenzi chì rapprisentanu i tessuti in SS25: "Grace", "Immersive", "Switch" è "Voices".

"Grace" hè una tendenza di stile di vita di lussu tranquillu, celebrendu a pace, l'amore è a gioia.A zona mostrarà un culore dolce è una qualità high-end.

"Immersive" hè un focusu nantu à u cunfortu è u stile rilassatu è minimalista.I culori cuntrasti, viscose funziunali, stretchi, jersey è cuttuni sò stati per sta tendenza.

"Sstrega" hè una nova dimensione di l'alta tecnulugia, sperimentale è persunale di vestiti di ogni ghjornu.U poliester riciclatu, a poliamida, u satin di cuttuni, u popeline glazed è più mudelli di vibrazione dominanu sta tendenza.

"Voices" hè trattatu cum'è una moda istintiva New Age.Unisce un caratteru crudu, pusitivu è improvisazione.I tendenzi presentanu cù superfici vellutate, mudelli decorattivi è artistici.

intertextile 2024

Marca

 

Lion Rock Capital Limited, chì u presidente Non-executive hè Lining, annunziatu l'acquistu di a marca Sweden outwear, Haglöfs AB u Dec.29th.L'acquistu mostra e so ambizioni di espansione a linea di prudutti à i mercati europei è di l'outwear.Ùn era micca troppu tempu dopu chì DECATHLON hà annunziatu a so acquisizione di a marca di outwear Bergfreunde.

Alongu cù a corsa di viaghju di u cunsumadore dopu à a pandemia, ci sò più marche di vestiti sportivi chì allarganu e so linee di prudutti à l'outwear.L'outwear puderia diventà l'essenziale di ogni ghjornu per e persone in i prossimi anni.

Haglöfs

Tendenze di u produttu

 

AIn cunfurmità cù l'osservazioni in i catwalk precedenti di i costumi da bagno di Fashion United, l'elementi metallici nantu à i tessuti è l'accessorii duminanu u disignu di i costumi di bagnu, cum'è a marca di costumi da bagno OMG Swimwear, Axil Swim, Luli Fama è Namilia.

AIn fatti, i disinni metallichi nantu à i vestiti sò un riflessu di u stilu di nostalgia recentemente.Per esempiu, i fabletics anu liberatu una nova cullizzioni di vestiti di yoga, chì i tessuti mostranu una superficia brillanti, combina l'aspettu futuristicu è un aspettu y2k.L'elementi brillanti è metallichi puderanu ancu diventà un disignu principale trà queste marche sottu u sfondate di l'altu sviluppu di l'AIGC è l'umore nostalgia di e persone.

Tendenze di u mercatu

 

McKinsey hà presentatu i rapporti annuali di l'industria di a moda 2024 u 25 di dicembre.U rapportu predice alcune tendenze pussibuli in u 2024 chì puderanu fà una grande differenza per questa industria, cum'è l'aumentu di i mercati asiatichi emergenti, e pussibuli minacce à a catena di fornitura purtate da i climi estremi, a corsa in viaghju di i cunsumatori è e tendenze di "gorpcore". ", sustenibilità è fast fashion...,etc.In ogni casu, Arabella crede chì ci saranu 2 keywords domini l'annu di l'industria di a moda di 2024: sustenibilità, qualità è alta funzione.Inoltre, a cullaburazione importarà assai in a catena di supply in u sfondate di a pandemia dopu.

Culori

 

Adopu Pantone revela u culore di l'annu Peach Fuzz, a reta di moda Fashion United hà fattu una cullizzioni per mustrà l'applicazioni di stu culore gentile è elegante da i catwalks in u passatu.Fighjate un ochju cumu u culore hè statu utilizatu in sguardi precedentiquì.

Marca liberata

 

Germany's Puma svela appena a cullizzioni Fit high-performance nantu à a ropa attiva è PWRFRAME TR3 nantu à i scarpi di furmazione u 23 di dicembre.Ciò chì vale l'attenzione hè chì, per rinfurzà l'esperienze di l'allenamentu di i portatori, a cullizzioni include a maglietta triblend dotata di tecnulugia Drycell per a gestione di l'umidità è shorts in mesh ultra-traspiranti per l'omi, è una canotta aderente, funzionale cù a tecnulugia Eversculpt ancu l'alta. - cintura 7/8 leggings di furmazione versatili per e donne.

collezione puma fit

Funzioni, sustenibilità, high-tech, spirimintali, nustalgia... sti chjavi apparsu in l'ultimu annu fermanu i temi di punta è puderanu ancu catturà l'ochju di a ghjente in l'annu dopu.Pudemu chjaramente vede questi chì e persone cumincianu à purtassi più pratichi è sustinibili di pocu tempu.Hè inevitabbile chì l'abbigliamento attivu è l'outwear seranu vistu cum'è a rapprisentazione di l'usu di ogni ghjornu di e persone, per quessa Arabella cuntinueghja a fucalizza nantu à l'assistenza di a produzzione è di i disinni di e marche di vestiti attivi.

ISe avete intenzione di abbraccià sta tendenza di moda, Arabella seria felice di piglià un ascensore.

 

Sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu!

 

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di posta: 02-Jan-2024