A brevi nutizie settimanali di Arabella durante u 26 di marzu à u 31 di marzu

COPERTURA

Easter Day puderia esse un altru ghjornu chì rapprisenta a rinascita di a nova vita è a primavera.Arabella sente chì a settimana passata, a maiò parte di e marche vulete creà una atmosfera di primavera di i so novi debuts, cum'èAlfaletu, Alo Yoga, etc. U verde vibrante pò purtà à i vostri purtatori un sensu di abbraccià sentimenti è energie.

alphalet

AÀ u listessu tempu, l'industria di a moda s'avvicina à a fine di u Q1, ma hà accoltu parechji novi attori.È più nutizie appena aghjurnatu per voi.Hè l'ora di u caffè!

Tendenze

 

TU situ web autoritariu di tendenza di moda POP Fashion hà liberatu l'ultime tendenze di tessuti 2025.Basatu nantu à 3 punti di vista: l'apparenza, u rendiment è a produzzione di materiale, predicanu 6 temi principali chì puderanu guidà in 2025. Eccu un riassuntu di sti tendenzi.

Aapparenza: Texture tactile è culore ecologicu

Pprestazione: Proprietà d'alta elasticità è adattazione climatica

Ppruduzzione: Low-carbon & Ecologicu

BA basa di sti tendenzi, Arabella hà preparatu più prudutti chì sò pronti à cuncepisce per e vostre prossime cullezzione 2025.Verificateli quì.

Fo accede à u rapportu cumpletu, per piacè cuntattateci attraversu quì.

2025-TESSUTI-TENDENZE

Tessuti è Fibre

 

On Mar.29th, cumpagnia di materiale giapponeseGruppu AsahiKASEIdi marca, ROICA hà collaboratu cù Lenzing'sTENCELper creà a so prima fibra elastica degradableROICA V 550.A fibra presenta una bona ritenzione di forma è solidità di u culore.A prucedura di pruduzzione hè ancu ecologica.

Asahi-Kasei-Lenzing-93742

 

Tecnulugia

 

Tu fornitore di materiale sustenibileAvientuhà debuttatu u so ultimu materiale adesivo,Versaflex™ TF.L'ultima tecnulugia pò generà l'ultima forza adesiva trà tessili d'alta elasticità, è mantene a retenzioni è a rapidità di lavare.Beneficia per l'allungamentu è a transpirabilità di i tessili.

PR-Versaflex-Fabrics_news-detail

Marca

Tellu anzianuLeviL'ufficiale co-esecutivu è a ginnasta Jennifer Sey hà lanciatu a so propria marca di abbigliamento attivu premium,XX-XY Atletica.U scopu di prutege i diritti di e donne à ghjucà à u campu di sport, Sey hà dettu chì a marca hè stata inspirata da e so sperienze passate di difende u dirittu.A prima cullizzioni di debut serà centrata annantu à l'essenziali basi cum'è T-shirts, joggers, è vestiti più attivi cum'è shorts di bicicletta è tanki ..., ecc.

XX-XY-ATLETICA-1

Aà u listessu tempu,Reebokhà cooperatu cùAnine Bingper debutà a cullezzione basica vintage femminile.U pruduttu applica tessuti premium, cù siluette classiche è preppy, oversize.A capsula hà da scopu di esse "l'uniforme finale di u weekend".

reebok-x-anine-bing

L'ultima campagna di Arabella

 

ArabellaU vestitu hè entusiasmu d'annunzià chì simu per assistisce à a 135thFiera di Canton in stu maghju !Eccu l'invitu per voi !

2024-5-1-fiera di cantone-mobile

Tquì serà più recente liberazione di i nostri prudutti, tessuti è crafts chì vulemu mustrà.Se pensate à e vostre ultime idee di cullizzioni, u nostru stand puderia dà qualchi ispirazioni.

 

Sstate sintonizzati è aspettatevi di vedevi quì !

 

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Postu tempu: Apr-02-2024