A Breve Notizia Settimanale di Arabella durante u 18 di marzu à u 25 di marzu

arabella-clothing-brief-news

Adopu à a liberazione di e restrizioni di l'UE à u riciclamentu di tessili, i giganti sportivi esploranu tutte e pussibilità di sviluppà fibre ecologiche per seguità.Cumpagnia cum'èAdidas, Gymshark, Nike, etc., anu liberatu cullezzione chì cuntenenu principalmente tessuti riciclati.Tuttavia, u mantenimentu di e proprietà basiche è u funziunamentu di sti fibri deve esse sempre trattatu.Cuntrollamu l'ultime tendenze in questa industria a settimana passata.

Tessuti è prudutti

 

On marzu.20th, l'innovativa cumpagnia di tessili è vestitiEvrnuhà liberatu a so prima hoodie ecologica fatta cù l'ultime100% NuCycl-lyocellfibra à u mercatu.A fibra hè fatta da i rifiuti di tessili di cuttuni, cù u scopu di riduce l'influenza di poli-fibres è mantene a so recuperabilità.

Ddesignatu da i designer di moda americaniChristopher Bevans, a cullaburazione trà Evrnu è Bevans hè per a cuntribuzione à u nostru ambiente.

EVRNU-Nucycl-Bevans-360-hoodie

Fibres

 

On u 18 di marzuth, u fabricatore finlandese di fibreSpinnovafirmatu una LOI cù Suzano per furnisce e so ultime facilità è tecnulugia di pruduzzione di fibre di legnu in i so novi fabbriche.A custruzzione di a fabbrica hè prevista per inizià in a seconda mità di u 2024.

On 5 di marzu, a marca outdoor di i Stati UnitiA Face Nordè "BOTTIGLIA"(Tecnulugie Bio-Optimised per mantene i termoplastici fora di i discarichi è l'ambiente) i ricercatori di u dipartimentu di l'energia di i Stati Uniti anu svelatu a cullaburazione per u sviluppu di fibre PHA bio-basate è biodegradabili.U pianu hè stallatu per riduce a contaminazione da i tessili microplastici.The North Face cerca e pussibulità di utilizà queste ultime fibre in i so prudutti in i seguenti.

Tendenze di culore

 

Te nutizie di a rete di moda in u Regnu Unitu Fashion United hà riassuntu i tendenzi di u culore di a stagione AW24 nantu à e passerelle recenti.In generale, i palette di culori presentanu sfumature di u vaghjimu, chì varieghja da u grisgiu chjaru à u grisgiu scuru è i toni cachi d'oliva, in linea cù a tendenza di "lussu tranquillu" in seguitu.

Brand News

 

Ta marca di abbigliamento attivu basatu in i Stati UnitiVoci all'apertohà annunziatu chì chjuderà tutte e so catene di magazzini offline è riducerà u persunale, ma a tenda online resterà operativa.

A marca stabilita in 2020 da Tyler Haney, era ambiziosa di diventà u sicondu "Lululemon" in i Stati Uniti.Tuttavia, dopu a dimissioni di Tyler è a mancanza di fondi durante a pandemia, a strategia di a marca ùn hà micca adattatu i cambiamenti di i mercati appena altre marca sportiva.

Tellu sfida chì uVoci all'apertoaffruntate sò in realtà cumuni per a maiò parte di e startups di marca.Siccomu i segmenti di u mercatu in espansione, e marche anu bisognu di ricunnosce chì i cunsumatori anu più esigenza di marche di vestiti attivu chì puderanu offre una varietà di vestiti attivi per risponde à e diverse esigenze, altrimenti seranu suscettibili à a cumpetizione.Dunque, hè impurtante di scala a vostra idea di marca è truvà un fornitore affidabile è prufessiunale chì puderia mantene e richieste di u mercatu.

 

Cum'è un fabricatore maturu chì serve parechje marche di sport mundiali,Arabellaallarga ancu i so servizii è cerca una strada per furnisce un cunsigliu prufessiunale più unicu in stu mercatu.Manteneremu a nostra mente aperta per scopre più in vestiti sportivi cun voi.

 

State attenti, è ci si vede a settimana prossima !

 

www.arabellaclothing.com

Info@arabellaclothing.com

 


Tempu di Postu: 26-Mar-2024