A brevi nutizie settimanali di Arabella durante u 15 di ghjennaghju à u 20 di ghjennaghju

copertina di u blog

LAsst week era significativu cum'è l'iniziu di u 2024, ci era più nutizie liberate da marche è gruppi tecnichi.Ancu ligeramente tendenzi di u mercatu apparsu.Capisce u flussu cù Arabella avà è sente più novi tendenzi chì puderanu furmà u 2024 oghje!

Tendenze di u mercatu

 

IHè evidenti chì i novi marchi di vestiti attivi si trovanu in un dilema chì crescenu principalmente rapidamente basatu annantu à i segmenti di u mercatu di vestiti sportivi, ma più difficiuli di espansione e so linee di produttu, cum'èlululemon, chì hà riunitu a so fama da "un è u megliu paru di leggings".In ogni casu, quandu si tratta di altri sporti cum'è i scarpi di furmazione, sò pallidi in paraguni.Questu hè accadutu à ogni nova marca di vestitu attivu in u mercatu avà è puderia esse per qualchì tempu.

A nova versione di a marca

 

Pnotahà liberatu a so prima cullizzioni di lingerie adattativa per disabili in impegnu per rende a moda è l'essenziali di ogni ghjornu accessibili è accessibili per più persone, in particulare i cunsumatori disabili.

Ti set di lingerie sò stati sviluppati in co-sviluppu circa 2 anni da specialisti tecnichi è persone disabili.Ci sò bralette senza cuciture, bralette di lace, slip neri è pantaloni di u periodu, per fà u set più praticu è còmode per i portatori.

primark

Brand News

 

Lululemonannunciatu l'appuntamentu di Jonathan Cheung, chì era cunsultante di marcaGap, MerrellèPangaiaèLeviVP senior di design è innuvazione di designu, cum'è u so direttore creativo globale.

WCù 30 anni di sperienza in u regnu di a dirigenza creativa è cummerciale, Lululemon hà cridutu chì portarà una visione creativa più inspirante per i so disinni di produttu.

lululemon

Tessuti

 

The LenzingGruppu hà liberatu un novuTENCEL™Tecnulugia di trasfurmazioni di fibre Lyocell destinata à creà tessuti elastichi chì aumentanu u cunfortu di vestizione.A nova tecnulugia implica a riprogettazione di tissuti cù l'usuTENCEL™Fibres di lyocell è effettuà un pretrattamentu di u tissu per rinfurzà e so proprietà d'allungamentu è di ricuperazione, mentre chì sò menu propensu à a ritrazione o a riduzzione.

TENCEL-Lyocell_Tessutu stretch

Tessuti è marche

 

Ta marca premium di abbigliamento attivu per l'omiASRVannunciatu chì anu da aduprà HyosungCREORA Aerosilvercum'è u so ingredientu chjave di prestazione per a so Collezione Inverno 2023 di vestiti Tech-Terry, Nano-Mesh è Silver-Lite, chì include hoodies, cargo joggers, sweaters, tees è camicie.U CREORA Aerosilver hè un poliester funzionale cù caratteristiche antibatteriche.ASRVdinù dettu ch'elli vi cuntinuà aduprate più fibre Hyosung multi-funzione in u futuru.

WE pò ovviamente sensu chì ci sò più sfide in questu annu postu chì ci sò più marche chì volenu mira à l'innuvazione è a sustenibilità.Arabella hà da cuntinuà à seguità ste tendenze è vi aiuterà à fà una svolta.

 

Sentite liberu di cuntattateci per più!

 

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di Postu: 22-Jan-2024