Un'altra mostra per andà !A Breve Notizia Settimanale di Arabella Durante April.8th-April.12th

arabella-weekly-news-cover

Anudda settimana hè passata, è tuttu si move prestu.Avemu pruvatu à fà u nostru megliu per seguità i tendenzi di l'industria.In u risultatu, Arabella hè entusiasta di annunzià chì simu per assistisce à una nova mostra in l'epicentre di u Mediu Oriente, Dubai.Questu hè un novu postu è mercatu per noi per scopre.Eccu a nostra infurmazione di mostra per voi!

Dubai-exhibition-2024

According à parechji studii di ricerca di marketing, u Mediu Oriente hè prontu à diventà i prossimi mercati emergenti, cumpresu in u settore di l'activewear.Marchi di abbigliamento attivu lucali cum'èSquatwolfèU muvimentu di dàsò rapidamente righjuntu à u cima di u mercatu di i vestiti sportivi.Cusì, hè necessariu per a nostra squadra per assistisce à sta nova mostra in DUBAI.Inoltre, avemu studiatu stu novu mondu è hà ricevutu più novi rapporti di tendenzaWGSN per tè!Ma oghje, cuminciamu cù a stessa cosa vechja, l'ultime nutizie di l'industria per voi.

Brand & Catwalks

 

Ta marca mundiale di vestiti sportiviAdidashà collaboratu cù a marca di moda lettoneBaéper guidà a sfilata di moda di Riga a settimana passata da u 4 d'aprile à l'11 d'aprile in Riga.Parechje marche di designer anu assistitu à e passerelle, cumpreseStockmann.

adidas-sfilata di moda

Fibres

Ta cumpagnia italiana di materiali high-performance Thermore hà presentatu u so ultimu tissu termale, chjamatuLIBERTÀ, chì hè fattu da 50% poliester riciclatu.U materiale presenta un elasticu eccellente è hè statu verificatu daGRS.U tessulu hè apposta per a caminata, u golf è a corsa.

più

Marca è prudutti

Lululemonassuciatu cùSamsara Econovu per svelà a so ultima giacca di riciclamentu di l'enzimi dopu à a cammisa subversiva di riciclamentu di l'enzimi PA66.A giacca hè packable cun un rendimentu seccu è rapidu, chì significò un altru sfondate in l'ecosistema in l'industria di l'abbigliamento attivu.

lululemon-samsara-eco-panorak-packable-jacket

L'ultimu rapportu di tendenza

 

Eeccettu per u studiu in u mercatu di u Mediu Oriente, avemu ancu amparatu più dettagli nantu à e tendenze di i vestiti per a primavera / l'estate 2025 daWGSNa settimana passata.WGSN hà cullatu tutte e parolle chjave da i feed di e social media è li riassume in parechji temi.Eccu una parte di tuttu u rapportu.

To sapete più nantu à sta tendenza, per piacè cuntattateci quì per avè accessu à tuttu u rapportu.

WGSN-2025-trims-trend

Bu modu, per dimustrà a nostra gratitudine à tutti i clienti chì venenu da luntanu per visità u nostru stand,avemu preparatu più bonus per voi durante a Fiera di Cantone da u 1 à u 5 di maghju !I bonus seranu i seguenti:

Ogni cliente chì mette un ordine in grossu à u stand riceverà finu à u 50% di sconto nantu à a tarifa di mostra!

Per i novi clienti, riceverete $ 100 di sconto quandu u vostru valore di ordine grossu righjunghji $ 1000!

cantone-fiera-scontu

GRabbi a chance, è ci saranu più sorprese per voi dopu à cuntattateci!

 

Restate sintonizzati è sentite liberu di cuntattateci!

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Postu tempu: Apr-16-2024